Bean-Sidhe 2011.08.02. 14:56

Beteg a baba

 Amikor a kis csemeténk beteg, az nekünk is megterhelő hiszen nincs is rosszabb mikor babánkat szenvedni látjuk. Persze nem kell a legapróbb tüsszentésnél orvoshoz vinni, ezért íme pár tanács, mikor szükséges feltétlen orvost hívnunk.

Mikor hívjuk az orvost?

-ha a kicsi több mint 1 órán át vígasztalhatatlanul sír

-ha lázas, a hője 38 fok fölé ment

-ha bágyadt, figyelme nem felkelthető

-ha elvesztette az eszméletét akár csak kis időre is

-ha állatharapás érte

-ha erősen megütötte a fejét, szédül, esetleg hányt is

-ha a légzése nehézkes, felületes, vagy szapora

-lázgöcs esetén

-evett vagy ivott valamit, sampont, mosóport, vegyszert....

 

Én különösen aggódó vagyok, sok aprósággal is szaladtam a gyerkőccel már az orvoshoz. Pl. a pelusban a székletén piros foltokat fedeztem fel. Mikor megkérdezte az orvosunk hogy mit evett, válaszoltam hogy meggyet. Mosolygott is rajtam, megvizsgálta a babát és megnyugtatott. Az én véleményem az, hogy a túl aggódó szülő inkább vigye a kisbabáját, egy jó orvos nem fogja megdorgálni érte. Vigyük feleslegesen mintsem nagyobb baj legyen és magunkat hibáztassuk érte. Persze azért két tüsszentés miatt még ne ugorjunk a kocsiba:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladban.blog.hu/api/trackback/id/tr623120302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása