Ha sikerült elaltatnom a babát, én kismama átváltok a másik műszakba, amit csak úgy hívok hogy a háziasszony mód. 

       Nem sokat írtam még magamról (semmit) de mielőtt anya lettem sokat buliztam, nem törődtem a pénzzel, volt aki törődjön helyettem. Szórakoztam, tanultam. Mikor babát akartunk a párommal, elmentem egyetem mellett dolgozni. Biztos sokan vannak akik tudják, hogy ez nem egy egyszerű vállalkozás főleg úgy, hogy más városban dolgoztam és másik városban jártam egyetemre. Hajnal 5 kor keltem és este értem haza egész addig míg 7 hónapos terhes lettem. Emellett levelezőn folytattam a sulit, igazából már nem is emlékszem mikor tanultam. Valószínűleg éjszaka.

Megszületett a kisfiam és így még egy műszakkal többet vállaltam :)

      Hihetetlenül fontos lett az apai segítség és a jól szervezett idő. Ugyanis nálunk senki sem segített hogy nekem könnyebb legyen a férjemet kivéve. Egyedül a férjem segítségére támaszkodva végzem a sulit, a gyereknevelést a házimunkát és dolgozom.

Tippek sorstárs kismamáknak:

-Tervezd meg a napod/heted különben nem sikerül mindent elvégezned és borulni fog minden amiből kiakadás, stressz lesz.

-Ha mástól nem tudsz, párodtól kérj egy kis segítséget! Neked is szükséged van arra hogy legalább 1 órát magaddal törődj (vagy a sulival) Beszéljétek meg előre

-Mindenki tartsa magát a tervhez! Egyébként az 1.pontban leírtak fognak történni

-Írd le mire mennyi időt szánsz! Ha 20 percet szántál e-mail olvasásra ne álj le chatelni ha letelt az idő mert szétcsúszik a napod!

-Küldd el apát bevásárolni! Írd össze mi kell előző este, és hazafele a munkából ő is be tud vásárolni.

-Főzz több adagot! Ami megmarad tedd a mélyhűtőbe! Következő héten mikor megkívánod vedd elő, máris spóroltál egy kis időt!

-Nem nagy ügy ha időnként gyorskaját esztek. Itt most  sült krumplira, előre panírozott fagyasztott csirke nuggets-re gondolok. 2 hetente egyszer megteheted!

-Valószínűleg csak akkor fogod tudni elvégezni a munkádat ha a baba alszik. Időzítsd erre az időpontra a dolgaidat. Ehhez persze elengedhetetlen valamiféle napirend a baba életében,

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladban.blog.hu/api/trackback/id/tr123101147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása